Friday 29 March 2013

Uudistusta ja huolta

Elämä on edelleenkin ollut yhtä ylä- ja alamäkeä. Heti kun tulee toivon pilkahdus elämään niin jokin iso ja paha asia jyrää sen kokonaan alleen. Luulen myös että minulla on addiktio ongelma. Ongelma on nettiostokset. Ne pitäs lopettaa. Juuri vartti sitten menin taas ostamaan jotain. Päätänkin että olen ostamatta mitään netistä seuraavan kuukauden! Jos ostan yhdenkin, joudun myymään kaapistani 5 vaatekappaletta.

Eräs todella tärkeä henkilö elämässäni joutui eilen aamu kahden aikaan sairaalaan, olen huoliltani suunniltani. Ei maita ruoka eikä jaksa oikein keskittyä mihinkään. Koitan keskittää energiani nyt tähän kirjoitukseen ja kuviin joita olen ottanut aikaisempina päivinä.



Jotkut lienee huomanneetkin että olen miettinyt yhdistää kaksi blogiani. Mutta se että miten, on vielä vähän hämärää... Ripottelen nyt tännekkin vähän jotain peliblogiini kuuluvaa.




Yks päivä oli tylsää ja tein kerrankin hiuksillenkin jotain. Niistä on muuten kasvanut kauhean pitkät.


Tadhaaaa. Kohta on mennyt vuosi ilman ps2:sta. Rupesi tulemaan ikävä sitä. Tän sai vielä pikkuvikaisena 15 eurolla. Nyt on kokoelma kun on ps1, ps2, ps3, psp ja psvita :3 Nyt odottaa Metal Gear Solid 2 ja 3, Okami, God Of War ja pari GTA:ta tuossa pöydällä että saan aikaiseksi kytkeä tuon vekottimen. Laiskottaa.. Mikään Raaja ei toimi.

Töissä törmäsin tällaiseen kangasväriin, oli pakko saada sitä  itselle. Menin ja ostin sitten valkoista peittoväriä.







Koitin tehdä jokusen patchin itselleni jotka sitten jossain vaiheessa ompelen vaatteisiin tai takkeihin. Osa näistä onnistu ihan hyvin ja jotkut niin ja näin. On kyllä mun pensseli työskentely vähän heikkoa. :P

Sitten haaste jonka sain Veralta

Ohjeet:

Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa



  • jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
  • pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen
  • haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
  • heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
  • sinun pitää kertoa kenet olet haastanut
  • ei takaisin haastamista

11 asiaa minusta

1. Vihaan ruuanlaittoa
2. Rakasstan mekkoja (lyhyitä sellaisia)
3. Näin viime yönä unta että lahjoitin mun hotpantsit pois, sitten kaduin sitä niin paljon että hain ne takaisin
4. Olen sipsihirivö
5. Huolestun helposti
6. vihaan sairaaloita ja lääkäreitä
7. Olin tosi kaua sellainen etten välittänyt vattuakaan miltä näytän. En nykyäänkään välitä, voin ihan hyvin lähteä vaikka baariin tai juhliin verkkareissa ja hupparissa. Pidän silti siitä että  vähän väliä näytän hyvältä. :)
8. Pidän kalastamisesta 
9. väsyttää
10. Riemurasialainen
11. Pidän kävelystä, en ymmärrä näitä segwayta sun muuta, ajattele jos sinulla ei olisi jalkoja niin suurin unelmasi olisi vain nousta sohvalta ja hyppia ilmaan silloin kuin haluat.

Edellisen kysymykset mulle; 

1. Paras elokuva?
En voi sanoo vain yhtä.. Sweeney Todd nyt kuitenkin popahtaa esiin ensiksi, myös Monthy Python and the Holy Grail, ja Repo! The Genetic Opera
Taidan tykätä musikaaleista.

2. Unelma-ammatti?
Hmm.. Taiteilija? En kyllä tiedä voisinko tehdä sitä ihan työkseni..

3. Paras biisi ikinä?
... Hankalaaaa sanoa yksi


4. 3 tärkeintä asiaa sun elämässä?
Avopuoliso
Kisu
Ystävät

5. Kerro 10 hyvää puolta itsessäs. :)
-1. Olen suvaitsevainen
-2. en kyllästy helposti
-3. Autan aina
-4. Olen kärsivällinen
-5. Pidän avointa mieltä
-6. olen huolehtivainen
-7. mietin paljon
-8. olen järjestelmällinen
-9. osaan keskittyä asioihin joista pidän
-10. minulla on oma tyyli kaikessa mitä teen

6. Minne haluaisit matkustaa?
Kaikkialle! No ainakin Amerikkaan, Japaniin, Kiinaan...

7. Oletko rasisti?
En mielestäni. Minulle on se ja sama miltä ihminen näyttää tai mihin hän uskoo. Ihminen kuin ihminen.

8. Mihin uskot?
En... tiedä, vaihtelen Tyhjän, Negatiivisen Agnostikon, Wiccan ja Satanistin välillä.
Pidän myös joistakin uskonnoista ja luen niistä. Esimerkiksi Buddhalaisuus on sellainen kiinnostava.

9. Onko sinulla huonoja tapoja?
Vaikka kuinka :)

10. Onko tämä kuva pelottava vai kaunis? :D
Melkoisen kaunis!

11. Koska aloitit bloggaamisen?
Varmaankin 2010? Silloin tämä blogi oli ihan erillainen ja täynnä tekstiä. Siltä ajalta olen poistanut kaikki merkinnät.

----

Kuten aina, en jatka tän välitystä enään eteenpäin :)

2 comments:

  1. Kiinnostuin blogistasi ja liityin lukijaksi. Hähää, olen 100:s lukija! <3 Omin sen tittelin nyt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tosi kiva saada uusi lukija, ja varsinkin sadas sellainen! :> Tervettulloo! Mietinkin koska tuo satanen menee rikki ;D

      Delete