Thursday 5 July 2012

Hailahtelevainen mieli

Olen miettinyt hartaasti mitä teen tämän blogi asian suhteen, olen varma että haluan pitää uuden harrastusblogini vaikka se nyt vielä ammottaa tyhjyyttä.. Olen myös huomannut silloin tällöin kaipaavani sitä pientä aivotöräytystä johon olen tätä blogia käyttänyt. Ja kuten arvata saattaa on tullut paljon ideoita mistä haluaisi kirjoittaa sen jälkeen kun on päättänyt lopettaa.

Ajattelin siis että jatkan vielä tämänkin blogin pitoa. Ei minulle ainakaan mitään negatiivisia kokemuksia tästä ole vielä tullut. Harrastusblogini luultavasti tulee olemaan sellainen jossa syvennyn kunnolla peleihin, piirtämiseen, sarjakuviin ja elokuviin. Kun taas tässä blogissa tulen niitä mainitsemaan vähän pinnallisemmin tai ohimennen. Enemmänkin semmoista omaa höpinää, elämää ja ajatuksia... Siis juuri sitä mitä on ollut tähänkin asti.

Tosiaan back in buissness for now.
Saa nähdä koska seuraava mielikatkos tulee...
Mutta tosiaan taukoilen vähän molempien blogien kanssa ennen jatkamista, cya in a week or so~

No comments:

Post a Comment